دررسانه ها:

طرح محسن رضایی برای کمیته اصولگرایان

آیت اله مهدوی کنی یک فرصت تاریخی برای اصول‌گرایان است

اصرار بر تعلق این پانزده نفر به جریان های خاص می تواند نوعی قوم گرایی را تقویت کند در حالیکه اگر هر کدام از آقایان، نماینده چند جریان باشند اصول گرایی تفسیر عملی و واقعی به خود می گیرد و سهم خواهی حذف می شود

http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=36620_5.jpgدبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت آیت اله مهدوی کنی یک فرصت تاریخی برای اصول گرایان است که باید وحدتی همه جانبه پیرامون ایشان شکل گیرد.
  وی در گفتگو با سایت شخصی‌اش، با بیان اینکه ایشان شخصیت بزرگی است گفت: آیت اله مهدوی کنی می تواند جبهه اصول گرایی را تقویت و ارتقاء بخشد.

وی ادامه داد: نباید عده ای با حرکت های افراطی خود، باعث دغدغه بزرگانی مثل ایشان شوند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت اله مهدوی کنی با فداکاری به عرصه سیاست قدم گذاشته است اظهار داشت: باید قدر این فداکاری را دانست. رضایی با بیان اینکه از همه دوستانم خواسته ام که به ایشان کمک کنند اظهار داشت : برای رفع دغدغه های ایشان، تا حد توان کمک خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه جمعی که با محوریت آیت اله مهدوی کنی دور هم جمع شده اند افراد شایسته ای هستند افزود: اگر اضافه شدن افرادی به این جمع، تصمیم گیری اصول گرایان را سخت می کند نباید به اضافه شدن افراد جدید اصرار کرد ولی این مساله هم نباید بهانه ای برای کنار گذاشتن بقیه اصول گرایان از تصمیم گیری ها شود .

رضایی ادامه داد: پیشنهادم این است که در این صورت لزومی ندارد که اعضای ( 8+7 ) تنها نماینده یک جریان باشند بلکه هر کدام از پانزده نفر می توانند نماینده چند جریان باشند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افرود: " اصرار بر تعلق این پانزده نفر به جریان های خاص می تواند نوعی قوم گرایی را تقویت کند در حالیکه اگر هر کدام از آقایان، نماینده چند جریان باشند اصول گرایی تفسیر عملی و واقعی به خود می گیرد و سهم خواهی حذف می شود ".

رضایی خاطر نشان کرد: به نظر من تمام پانزده نفر می توانند نماینده همه جریانات اصول گرا باشند و برای اینکه هر شخص و جریانی بتواند نظرات خود را به درون کمیته منتقل کند می تواند یکی از اعضای فعلی را بعنوان نماینده خود تعیین کند . وی افزود: مهم تعامل و مشارکت همه جریانات اصول گرا در تصمیم گیری هاست و این مساله بدون حضور در کمیته ( 8+7 ) امکان پذیر نیست . رضایی پیشنهاد داد: حضور در کمیته یا به صورت نماینده اختصاصی صورت گیرد یا نماینده عام به معنی که هر فردی از کمیته، می تواند نماینده چند جریان سیاسی از اصول گرایان باشد.

منبع :اعتدال

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا